Diensten zondag 22 september: (dienst digitaal volgen)
09:30 uur: Ds. A.W.W. de Ruiter, Wijk en Aalburg
18:30 uur: Ds. E. van Wijk, Heukelum
Kinderoppas: Haggith Hoevenaar, Melanie Visser, Menno Boogaarts
Kindernevendienst: groep 1 t/m 6
Collectes: 1e collecte: Diaconie, 2e collecte: Kerk en Eredienst, 3e collecte: Jeugdwerk

We worden uitgenodigd om daar te zijn waar God ons wil ontmoeten. Een plek waar ons vrede wordt aangeboden in een wereld vol onvrede en onrust. ‘Vrede laat Ik u, Mijn vrede geef Ik u; niet zoals de wereld die geeft, geef Ik die u. (Joh. 14: 27a)
Koffiedrinken: Zondagmorgen is er na de kerkdienst gelegenheid om elkaar onder het genot van een kopje koffie, thee of fris te ontmoeten in het Jeugdcentrum. U bent van harte welkom.

Beste kinderen: Op deze zondag staat Mattheüs 8:23-27 centraal: een verhaal dat laat zien dat Jezus macht heeft over de wind en het water.
Groetjes leiding KND

Van de Diaconie:
Collectes: Voor komende zondag staat er een reguliere diaconiecollecte op het rooster.
Ontvangen: Corrie Spuijbroek ontving tijdens een HVD-bezoek € 15,- voor de kerk. Pastoraal werker Arjan Noorland ontving € 10,- en € 20,- voor de kerk en € 20,- voor Stichting Leergeld Waalwijk de Strohalm. Heel hartelijk dank!

Kringwerk:
Weer een nieuw seizoen is van start gegaan en ook het kringwerk gaat weer beginnen. We wensen alle kringen mooie samenkomsten. Doe mee! Ook als u/jij nog niet aan een kring deelneemt, wees welkom. Wandel een keer mee met de wandelkring (op 10 oktober staat er weer een wandeling gepland), vraag een bekende naar zijn/haar kring of neem contact op met de kringcommissie voor informatie of om aan te sluiten. Op de website van Hervormd Sprang is meer informatie te vinden (onder Gemeente-Gemeenschap-Bijbelkring). Mailen met de kringcommissie kan via kringcommissie@hervormd-sprang.nl. Een hartelijke groet namens de kringcommissie; Lijnie, Wim, Mark en Haske.

Centrale Bijbelkring:
Op dinsdag 24 september hopen we als centrale Bijbelkring weer bij elkaar te komen. We behandelen het thema ‘van onrust naar rust’ n.a.v. Psalm 130 en 131. Iedereen is van harte welkom om 19:30 uur in het Jeugdcentrum. Ben je nog op zoek naar verdieping in de Bijbel kom gerust.

Mannenvereniging ‘Troffel en Zwaard”:
We kijken als mannenvereniging uit naar het nieuwe winterseizoen dat begint op woensdag 25 september om 19.30 uur in het Jeugdcentrum. We willen steeds meer weten over God wat Hij mag betekenen in ons leven en daar denken we met elkaar over na in 10 studies. Je hoeft geen lid te zijn om een keer een avond mee te maken, we nodigen je van harte uit. Dit komend seizoen behandelen we de brief van Jacobus de vragen staan in het aprilnummer van ons maandblad ‘MANkracht’. Het thema is: ‘brief met een eigen geluid’. Nogmaals hartelijk welkom!

Voetius:
Voor de editie van 26 september 2024 kunt u de kopij aanleveren tot maandagmorgen 23 september 12.00 uur via het e-mailadres: voetius@hervormd-sprang.nl.

We groeten u allen hartelijk. In het bijzonder voor hen die, korter of langere tijd geleden, een geliefde moeten missen. Uw en jullie kerkenraad, predikant en pastoraal werker.